Tutaj znajdziesz krótkie i przydatne recenzje kosmetyków

sobota, 7 lipca 2018

KOBO MATTE LIPSTICK  

POMADKA DO UST


KOBO POMADKA MATTE LIPSTICK 419 Drogerie Natura 

 Uwielbiam tą szminkę/pomadkę, ponieważ kolory są piękne, cudnie prezentują się na ustach. Posiadam kilka odcieni i z każdego jestem zadowolona. Szminka jest matowa, co mi bardzo odpowiada, gdyż nadaje się zarówno na wieczorne wyjście jak i do pracy. Nie wysusza ust, a więc jest idealna dla osób, które mają problem z pierzchnięciem ust. Jeśli chodzi o trwałość jestem zadowolona. Pomadka utrzymuje się na ustach dosyć długo. Dla mnie ważna jest także kwestia zapachu. Tutaj nie mamy na co narzekać, ponieważ zapach jest raczej neutralny. Do tego mamy ładne, eleganckie opakowanie. Super rozwiązaniem jest zamontowany magnes, dzięki któremu mamy pewność, że zatyczka szminki nie zsunie się, a nasza torebka pozostanie czysta.     

3 komentarze:

  1. uwielbiam Kobo!Masz rację ta edycja pomadek matowych jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na promocji w naturze za około 12 zł w regularnej cenie poniżej 20 zł

      Usuń